گوشه

یادداشت های شخصی

گوشه

یادداشت های شخصی

صورتی

سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۴ ق.ظ

انگار دارم الزایمر میگیرم!امروز تولد صورتی بود و من فراموش کردم  و اگر استوریش رو نمی دیدم هم یادم نمی اومد.

باورم نمیشه تولد کسی که یه تایمی هر روز می دیدمش و باهاش در ارتباط بودم رو فراموش کردم.بابتش خیلی حس بدی دارم...

این پاییز  باید دوباره به صورتی نزدیک شم این فاصله ای ک افتاده تمامش تقصیر خودمه و خودمم باید درستش کنم.نباید بذارم اینکه هرکدوممون تو به دوره ای از زندگیشه و دغدغه های متفاوتی داره رو دوستیمون تاثیر بذاره.

  • نسـ ـاء

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی