گوشه

یادداشت های شخصی

گوشه

یادداشت های شخصی

شماره سیزده

يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۴۹ ب.ظ

١.دوست دارم إز بیان برم جایی که اروم تر باشه مثل بلاگفا یا شاید هم وردپرس اما فعلا دست نگه میدارم اگه تا عید نوروز همچنان به أین کار تمایل داشتم أین تصمیمم رو عملی میکنم،البته به احتمال زیاد ب وردپرس میرم تا حداقل إز بابت سیو بودم پستام مطمئن باشم و نگران أین نباشم یهو یادداشت هام إز بین برت!

٢.دیگه إز آپشن دنبال کردن استفاده نمیکنم؛حی میکنم إینجوری بهتره.باید همین اول کاری به قسمت دوباره ی وبلاگ أین رو هم أضافه کنم تا کسی به هوای بک گرفتن نیاد فالو کنه.

٣.باید همونجور که حواسم هست تو دنیای واقعی یا هرجور آدمی در ارتباط نباشم به ارتباطات مجازیم هم حواسم باشه؛وفتش رسیده به به سری إز دوستایی مجازیم خاتمه بدم تا بیشتر إز أین روم تأثیر بدّی نذاشتن.

  • نسـ ـاء

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی